OBELISK Document Manager

Efektivní nástroj pro správu elektronických dokumentů zajišťující standardní funkce od fulltextového vyhledávání až po zajištění jednoduchého workflow

OBELISK Document Manager2017-04-04T13:19:04+00:00

OBELISK Document Manager rozšiřuje rodinu produktů OBELISK o DMS funkčnosti pro práci s archivovanými dokumenty a umožňuje tak rychlé zavedení procesu archivace do fungování společnosti bez vysokých investic na pořízení nebo úpravu stávajících DMS řešení.

ZÁKLADNÍ FUNKČNOSTI

Z pohledu uživatele nebo badatele:

  • Vyhledávání dokumentů dle různých kritérií včetně metadatových položek
  • Stažení dokumentu
  • Náhled na dokument
  • Práce s vybranými formáty dokumentů
  • Full-textové vyhledávání v rámci dokumentu

Z pohledu administrátora nebo archiváře:

  • Ruční vstup dokumentů
  • Možnost editace metadatových položek
  • Zobrazení detailu o dokumentu
  • Badatelský list
  • Statistické reporty
  • Notifikace
  • Worfklow schvalování požadavku
  • Definice pracovních prostorů a práv

Tyto funkčnosti OBELISK Document Manager poskytuje i nad dokumenty, uloženými v archivních úložištích typu CAS, které svou koncepcí neumožňují uživatelsky jednoduchou manipulaci s dokumenty, jako je stažení dokumentu nebo náhled na něj. OBELISK Document Manager prostřednictvím dalších produktů rodiny OBELISK zprostředkovává přístup k těmto úložištím a uživatelům nabízí intuitivní ovládání.

OBELISK Document Manager je poskytován jako přednastavený pro naplnění typických požadavků uživatelů. Zároveň však umožňuje rychlou implementaci zákaznických rozšíření.

PŘÍNOSY

Práce s dokumenty z jednoho místa bez ohledu na místo a způsob uložení

Rychlé zavedení základních uživatelských funkcí bez dopadu do stávající DMS

Možnost přizpůsobení dle aktuálních potřeb